نمایشگاه تخصصی قهوه 2020 و نمایشگاه Re 2020 : Co Symposium

نمایشگاه تخصصی قهوه 2020 و نمایشگاه Re 2020 : Co Symposium که قرار است ماه آینده در پورتلند ، اورگان برگزار شود ، لغو شده است.

انجمن تخصصی قهوه با استناد به تأثیرات COVID-19 ، لغو وقایع را لحظاتی پیش اعلام کرد.

این گروه تلاش کرده بودند که این رویداد را به تعویق بیندازند ، که سالانه بیش از 10،000 بازدید کننده و صدها غرفه دار را با هم همراه می کند ،

اگرچه این گروه موظف به عقد قرارداد با هتل ها و سایر فروشندگان محلی بودند.

هفته گذشته ، Yannis Apostolopoulos مدیر عامل شرکت SCA در مورد لزوم قانونی SCA توضیح داد كه دستور رسمی ایالت Oregon ممنوعیت اجتماعات بزرگ فقط تا 14 آوریل به طول انجامید.

زیرا تشدید سریع همه گیر كروناویروس باعث شد كه این نمایش مطابق برنامه ریزی شده در اواخر همین ماه انجام نشود. SCA اعلام كرد كه در تلاش است تا از قراردادها خارج شود.

کیت براون ، فرماندار اورگان ، به درخواست های متعدد برای اظهار نظر از اخبار روزانه قهوه پاسخ نداد.

SCA در نامه خود به غرفه داران اعلام كرد: “متأسفانه ، هیچ تاریخ قابل دوام دیگری برای نمایش در سال 2002 در پورتلند موجود نبود.

 وی گفت: “ما با بخش SCA USA کار خواهیم کرد تا گزینه های برگزاری مسابقات نهایی قهوه ایالات متحده در سال بعد را در موعد مقتضی مورد بررسی قرار دهیم. Re: co و Expo در آوریل 2021 در شهر نیواورلئان ، لوئیزیانا باز خواهند گشت. “

لغو بزرگترین نمایشگاه تخصصی قهوه در آمریکا

به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی قهوه در آمریکای شمالی ، این لغو باعث از دست رفتن درآمد بزرگ SCA خواهد شد ،

در حالی که کنسل شدن آن در حال حاضر برای غرفه داران و شرکت کنندگان زیان مالی به همراه داشته است ،

زیرا خطوط هوایی ، هتل ها و اماکن دیگر به دنبال به حداقل رساندن ضررهای خود هستند .

نمایشگاه تخصصی قهوه بعدی در آوریل 2021 در نیواورلئان برگزار می شود.

ما در روزهای آینده درباره این داستان بیشتر خواهیم داشت ، اما در حال حاضر ، SCA اطلاعات زیر را برای غرفه داران و شرکت کنندگان ارائه می دهد:

برای غرفه داران

مراحل بعدی برای ثبت نام در نمایشگاه:

  • اگر به عنوان غرفه دار نمایشگاه Expo 2020 ثبت نام کرده اید : ما بطور خودکار هزینه ثبت نام غرفه داران خود را به نمایشگاه Expo New Orleans ، که در 22 تا 25 آوریل 2021 برگزار می شود ، اعتبار خواهیم داد.
  • اگر نمی توانید در نمایشگاه Expo 2021 در نیواورلئان شرکت کنید ، لطفاً از طریق ایمیل با ما در نمایشگاه exs@sca.coffee با ما در تماس باشید و ما مبلغ بازپرداخت کاملی را برای هزینه های غرفه داران که برای نمایشگاه 2020 پرداخت کرده اید ، صادر خواهیم کرد.

مراحل بعدی در مورد رزرو هتل:

  • اگر قبلاً هتل خود را برای پورتلند رزرو کرده اید و از طریق پورتال رزرو هتل SCA ، رزرو هتل شما به طور خودکار لغو شده است ، و طی دو هفته آینده می توانید یک تأیید اعتبار لغو رزرو را از طریق ایمیل دریافت کنید. برای سؤال ، به ایمیل scahousing@paravion-inc.com ایمیل کنید .

برای شرکت کنندگان

مراحل بعدی درمورد هزینه ثبت نام:

  • اگر برای Re: co یا Expo ثبت نام کرده اید ، ما به طور خودکار ثبت نام شما را به Re: co یا Expo New Orleans ، که در آوریل 2021 انجام می شود ، اعتبار می دهیم (به فهرست رویدادهای زیر مراجعه کنید).
  • اگر نمی توانید در نمایشگاه Expo 2021 در نیواورلئان شرکت کنید ، لطفاً از طریق ایمیل با شماره 2020reg@sca.cafe با ما در تماس باشید و ما هزینه ای را که برای نمایشگاه اکسپو 2020 پرداخت کرده اید ، بازپرداخت خواهیم کرد.

مراحل بعدی در مورد رزرو هتل:

  • اگر قبلاً هتل خود را برای پورتلند رزرو کرده اید و از طریق پورتال رزرو هتل SCA ، رزرو هتل شما به طور خودکار لغو شده است ، و طی دو هفته آینده می توانید یک تأیید اعتبار لغو رزرو را از طریق ایمیل دریافت کنید. برای سؤال ، به ایمیل scahousing@paravion-inc.com ایمیل کنید .

تیم قهوه هارپاگ هم قرار بود در این رویداد شرکت کند که متاسفانه لغو شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.