کرونا و قهوه در شمال ایتالیا ، Lavazza با 11 میلیون دلار جهت درمان ویروس کرونا (Coronavirus) کمک می کند

کرونا و قهوه Lavazza ، غول قهوه ایتالیایی ، 10 میلیون یورو (تقریباً 11 میلیون دلار دلار) به پاسخ کوراو ویروس و ابتکارات پشتیبانی جامعه در منطقه زادگاه خود پیمونت (Piemonte) اهدا می کند.

تعداد موارد تائید شده با کروناویروس و مرگ و میرهای گزارش شده در پیمونت تقریباً بین روزهای شنبه و دوشنبه با 111 کشته و بیش از 1500 عفونت نسبت به روز گذشته دو برابر شده است.

دفتر مرکزی لواززا در وسط قلب اقتصادی و فرهنگی منطقه ، تورین قرار دارد. براساس اعلام گروه Lavazza ، 11 میلیون دلار به پروژه های حمایت از مراقبت های بهداشتی ، مدارس و جمعیت تحت حمایت داده می شود.

قهوه لواززا و کمک به کشور ایتالیا

تقریباً 6.6 میلیون دلار به صندوق پشتیبانی اضطراری کروناویروس ایجاد شده توسط شورای قانونگذاری پیمانت برای خرید مواد برای پشتیبانی از مراکز درمانی و کارمندان خط مقدم اهدا خواهد شد. تقریباً 3.3 میلیون دلار در حال رفتن به غیر انتفاعیSpecchio dei Tempi ایتالیایی است ، که تمرکز آن بر اقدامات فوری در هنگام بروز بلایای طبیعی است.

لواززا در اطلاعیه ای امروز اظهار داشت ، “گروه Lavazza و کل نیروی کار آن آرزو می کنند که یک سیگنال مثبت بفرستند و در اعتقاد جدی به تعهد محکم نشان دهند که اگر همه در این زمان با هم جمع شوند ، می توانیم از طریق اورژانس کمک بگیریم و یک بار دیگر ایتالیا را درخشش دهیم. از نو.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.