[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چگونه قهوه خور حرفه ای شویم ؟!

چگونه قهوه خور حرفه ای شویم سوال خیلی از قهوه دوستان برای ورود به بازار حرفه ای قهوه می باشد.

قهوه چشم های آدم را باز می کند و خواب از سر می جهاند.

البته قهوه ها با نگارنده همواره خصومت داشته اند و بگویید صدم میلی متری به باز شدن چشم ها کمک کرده، نکرده اما از آنجا که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، توصیه می شود وقت هایی قهوه بخورید که بخواهید هوشیار باشید.

می گویند به خاطر کافئینی که دارد و خاصیت محرکش آدم را شارژ می کند و بیدار نگه می دارد. بنابراین اگر صبح ها به ضرب چوب، چماق، چک، لگد، کتری آب جوش و سرد هم از جاتان تکان نمی خورید.

 

این بار متمدنانه فنجان قهوه را امتحان کنید. یا بخواهید که امتحانتان کنند!

ریختن یک فنجان قهوه در حلق به کنده شدن از تخت کمک می کند. اگر کلاس دارید و استاد شش دانگ حواسش به شماست که چشم هایتان مثل بای سیکل ران شده و با تنه درخت هم باز نمی ماند.

یک شات قهوه را زیر صندلی تان امتحان کنید. از کجا می آورید دیگر به ما ربطی ندارد، فقط حواستان باشد در آن هاگیر واگیر، قهوه بدون کافئین ندهند دستتان.

بازاری ها کافئین بعضی قهوه ها را با آب یا یک حلال دیگر می گیرند.

 

در این صورت مجبورید با همان چشمان نیمه بسته به خانه بروید و در خماری اش باقی بمانید. البته هر چیزی به اندازه اش خوب است. به تحقیقات علمی هم گوش نکردید نکردید.

بگذارید دعواهاشان که بین خودشان تمام شد و 100 سالی گذشت جدی بگیریدشان. اینها را گفتیم که بگوییم اینکه نوشیدن قهوه از بروز دریابت جلوگیری می کند را خیلی هم جدی نگیرید، بگیرید فقط خیلی جدی نگیرید.

پارچ پارچ قهوه خوردن شما را تبدیل به یک معتاد به کافئین عصبی می کند که بیماری های قلبی در کمینش نشسته اند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هر قهوه ای، قهوه نیست

 

همچنان که می دانید، دانه های قهوه دانه هایی ریز و بیضوی هستند که عین زبان وسطشان قاچ خورده و درختشان در مناطق گرمسیری می روید. دانه ها ابتدا به رنگ سبز هستند اما وقتی داغ شوند اول رویشان زرد و سپس قهوه ای و برشته می شود. خلاصه که نوشیدی محبوبی است.قهوه خور شوید از طعمش لذت میبرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اسپرسو و مافیای قهوه ای

این دانه ها که هواداران زیادی در جهان دارند، به دو نوع Arabica و Robusta تقسیم می شوند که اولی گران تر است و عطر و طعمش از باقی بهتر و دومی کافئینش بالاتر است و برای جوانه زدن و رشد قر و ناز اولی را ندارد. طعمش تلخ و ترش است و انواع بهترش در اسپرسو به کار می رود.

یادتان باشد که گول اسم های مختلف قهوه هایی که در کافی شاپ ها سرو می شود را نخورید و مرعوب جناب کافی من با آن لبخند پیروزمندانه اش نشوید.

اصولا همه انواع قهوه، به جز قهوه ترک و فرانسه که خودشان اند، پایه شان اسپرسوست و فقط چهره عوض کرده اند و رد گم.

بنابراین هر جا خواستید پشم و پیل سفارش گیرنده را بریزید، نگاهی به منو بیندازید و به رویش بیاورید که همه شان مادرزادی اسپرسو اند.

طرف فکر می کند حرفه ای هستید و شاید برایتان قهوه بهتری بیاورد. کیفیت هم عوض نشود لااقل آن لبخند پیروزمندانه که می رود. نمی رود؟

اخیرا در راستای کشف خوراکی های جدید، نگارنده به یک محصول وطنی هم دست پیدا کرده که دور دانه های قهوه لایه نازکی از شکلات کشیده و به عنوان شکلات قهوه و با ظاهری بس زیبا عرضه می کردند.

در یک آزمایش، این محصول را به هرکه عرضه کردیم. با اخ و تف گیرنده مواجه شد و تنها  مشتری سالانه اش لابد خودش ماند و خودش.

البته این تولیدات به ذات مهربان و برانگیزاننده قهوه لطمه ای وارد نمی کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 نظر

  1. با درود
    بسیار خوش اقبال شدم از اینکه با سایت شما برخورد کردم برای ارضاء حس کنجکاوی رفتم کلی گشتم تا قهوه هارپاگ یافتم .
    دمتون گرم خوب بود برای من که مارک باز هستم کمی شوک شدم که تابحال با این مارک اشنا نشده بودم . کمی تبلغ کنید تا مردم بیشتر با محصولات شما آشنا بشن مطمئن باشید ضرر نمیکنید چون کارتون تو رست و ترکیب قهوه بینظیره.
    موفق باشید

    1. ممنونم نظر لطفتون هست بله در حال تبلیغ و برند سازی هستیم و بهترین روش تبلیغ طعم خوب و عطر خوب هست که خود مشتری راضی باشه…. رضایت معیار هست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.